Leeuwenborgh

15 oktober 2010
Donderdag 14 en vrijdag 15 oktober is opleidingscentrum Leeuwenborgh geopend en Stichting Hoogvliegers mocht erbij zijn!

We waren uitgenodigd omdat Leeuwenborgh had besloten om een gulle donatie te doen aan ons.

Tijdens een spetterende show hebben we een cheque gekregen van dhr. Palmen van Leeuwenborgh van maar liefst 1500,- euro.

Maar dat is nog niet alles... Leeuwenborgh heeft ook een rekeningnummer geopend waarop alle genodigden hun donatie konden storten.

Het bedrag daarop is inmiddels al 1100,- euro!

De opening duurde maar liefst 2 dagen, donderdag was voor alle bedrijven in de omgeving, en vrijdag was voor de leerlingen en ouders, decanen en leraren. Op allebei de dagen mochten we ook met een stand aanwezig zijn. Bij die stand konden we uitleggen wat Hoogvliegers doet voor de kinderen. Ko-piloot met al zijn vriendjes was ingevlogen en is in grote hoeveelheden verkocht, wat als laatst (plus alle gulle donaties van de gasten) 800,- euro opleverde!

En alle gasten werden ook nog voorzien van een Hoogvliegers sleutelhanger waarbij de volledige opbrengst van bijna 3400,- euro ook nog eens ten goede van ons kwam.

Dit mede dankzij de inzet van studentpiloten die zich nu al inzetten voor Hoogvliegers.

Dat betekent een totaal van bijna 7000,- euro!

Leeuwenborgh, bedankt!

www.leeuwenborgh.nl / www.aviationcompetencecentre.nl