PH-BUS

27 maart 2011
9 februari 2009 ontving de Stichting Hoogvliegers van Connexxion een bus (zie hier).

Deze bus is vervolgens gespoten door KLM en sindsdien wordt deze ingezet op praktisch alle Grote Hoogvliegersdagen. Dankzij diverse buschauffeurs die zich belangenloos beschikbaar stellen worden er kinderen mee opgehaald, de bus (die wij PH-BUS noemen) doet dienst als pendeldienst op dagen, rijdt mee over landingsbanen kortom: wij genieten enorm van deze PH-BUS die zeer trouw dienst doet.

Zo'n bus moet natuurlijk goed onderhouden worden. Ook dat gebeurd volledig vrijwillig en veelal kosteloos en dankzij deze mannen (die zelfs pauzes opgeven om aan de PH-BUS te kunnen sleutelen), is de PH-BUS onlangs weer glansrijk door de keuring heen gekomen.

Heren: DANK JULLIE WEL !!!

busklein
                                                                                   (klik voor groot)