Dreamrun

17 mei 2012
Dreamrun-17mei2012-00

Vandaag is de Dreamrun gestart! Dit prachtige initiatief met 190 deelnemers is bedoeld om door sportieve prestaties te verrichten geld op te halen voor goede doelen. Een van de gesteunde goede doelen is de Stichting Hoogvliegers.

Wij van de stichting Hoogvliegers zijn zo trots op alle vrijwilligers van de Dreamrun dat wij hen bij de start in Rotterdam hebben uitgezwaaid. In 3 dagen tijd zullen de lopers 535 kilometer afleggen naar de eindbestemming Kerkrade. Deze lange route loopt via Zeeland, Belgie, Duitsland én Limburg!

Via de website van de Dreamrun en Twitter zullen de organisatie en de lopers live verslag doen van de prestaties en ervaringen van dit geweldige evenement!

Klik hier voor de website van de dreamrun met meer informatie

*TIP*: Bekijk hoe de mooie, lange en internationale route loopt op de pagina ‘Route’

Klik hier voor de Twitter pagina

Wij wensen alle sporters, begeleiding en organisatie van de Dreamrun een mooie en goede tocht toe!

Hieronder een korte sfeer impressie van de start te Rotterdam:

1) De avond voor de start spreekt burgermeester Aboutaleb zijn trots uit over de betrokken organisaties en wenst alle lopers heel veel kracht en plezier toe voor de komende 535 kilometer!

Dreamrun-17mei2012-01

2) Om 8 uur in de ochtend op 18 mei 2012 is het dan zo ver: De start van de Dreamrun 2012! Hier vertrekken alle lopers vanaf het startpunt bij diergaarde Blijdorp!

Dreamrun-17mei2012-02

3) Na 5 kilometer afgelegd te hebben komen de lopers bij de rivier de Maas.

Dreamrun-17mei2012-03

4) Bij de rivier de Maas worden de lopers opgewacht door een boot van de Rotterdamse Havendienst. De lopers worden verwelkomt door de sierlijke waterstralen die deze boot hoog in de lucht spuit!

Dreamrun-17mei2012-04

Dreamrun-17mei2012-05

5) Al snel gaat de groep lopers de boot op om snel naar de overkant te varen! En hierbij zwaaien wij hen definitief uit en wensen wij hun een mooie en goede tocht toe!

Dreamrun-17mei2012-06