Dreamrun ( Finish )

19 mei 2012
Dreamrun-19mei2012-00

De Dreamrun is gefinisht in Kerkrade! 190 kanjers zijn zaterdag 19 mei na 535 kilometer warm onthaald en geprezen voor hun prestaties. Door de sportieve prestaties die zij hebben geleverd is er geld ingezameld voor goede doelen. Een van deze goede doelen is de Stichting Hoogvliegers. In 3 dagen tijd hebben zij vanuit Rotterdam via Zeeland, België en Duitsland een prachtige route afgelegd naar Kerkrade, Limburg. Deze ingewikkelde maar prachtige route zag er zo uit:

Dreamrun-19mei2012-01

In de stad Kerkrade werden de 190 lopers ontvangen door organisatie, familie en vrienden, inwoners van Kerkrade en door 2 van onze waardevolle vrijwilligers van de Stichting Hoogvliegers: Hans en Yvonne.

Na het ontvangst van alle lopers volgde de bekendmaking van het binnengehaalde bedrag. Dit bedrag is aan de Dreamrun gedoneerd door particulieren en het bedrijfsleven. Tijdens de bekendmaking heeft Yvonne deze cheque gekregen:

Dreamrun-19mei2012-02

25.233 euro, WOW! De Stichting Hoogvliegers en haar vrijwilligers zijn sprakeloos van dit geweldige bedrag. Dit stelt ons in staat om heel veel nieuwe zieke kinderen een unieke ervaring te laten beleven. Een ervaring die deze zieke kinderen in staat stelt om voor 1 dag piloot te zijn, en zich voor altijd zo te voelen.

De gehele organisatie achter de Stichting Hoogvliegers dankt iedereen die verbonden is aan de Dreamrun voor hun geweldige inzet. Wij zijn heel erg trots op jullie! Dit heeft onze Yvonne samen met Hans in een speech verwerkt welke zij ook prachtig heeft voorgedragen aan iedereen die betrokken is bij de Dreamrun.

Dreamrun-19mei2012-12

Na de bekendmaking heeft er dan ook een groot feest plaatsgevonden. Met een band die vanaf de door Hans geregelde oplegger tot in de late uurtjes door ging.....

Op de website van de Dreamrun kunt u meer informatie terugvinden.

Klik hier voor de website van de dreamrun met meer informatie

Ook kunt u via het Twitter kanaal van Dreamrun alle betrokkenen feliciteren met het behalen van dit prachtige resultaat.

Klik hier voor de Twitter pagina

Hieronder volgt een uitgebreid foto verslag van de aankomst van de Dreamrun:

Dreamrun-19mei2012-03

1) Alle bloemen en mensen staan klaar voor het ontvangs van de lopers

Dreamrun-19mei2012-04

2) Yvonne gaat helpen om de binnenkomende lopers te voorzien van een prachtige bos bloemen!

Dreamrun-19mei2012-05

3) Daar komen ze dan. Nog een klein stukje tot de finish, begeleid door de politie!

Dreamrun-19mei2012-06

4) De politie geeft de ruimte aan de lopers. Er staat niets meer in de weg voor een geweldige finish!

Dreamrun-19mei2012-07

5) Yvonne staat klaar met een bos bloemen

Dreamrun-19mei2012-08

6) Na aankomst van alle groepen volgen er nog enkele toespraken op het plein midden in de stad Kerkrade