Yellow Wings

19 augustus 2012
YellowWings

Eerste Hoogvlieger bij Yellow Wings in Zoetermeer

Op 14 augustus hebben we bij Yellow Wings voor het eerst met een Hoogvlieger mogen laten vliegen in onze B 737 simulator. Jarno kwam er helemaal voor uit de buurt van Hardenberg, samen met zijn moeder en 3 andere familieleden. Jarno is meteen aan de slag gegaan in de cockpit, met Sander als copiloot. Jarno heeft een aantal landingen gemaakt op Schiphol en daarna heeft hij een route gevlogen van Schiphol naar Groningen. Na anderhalf uur was Jarno moe, want geconcentreerd vliegen met veel weerstand van de stuurknuppel is behoorlijk inspannend, naast alle nieuwe indrukken. Ik ben benieuwd of hij op weg naar huis in slaap is gevallen. Sander en ik hebben genoten van deze mooie ervaring en we willen dit graag regelmatig herhalen. Een compliment voor Esther en Frank Bakker van de Stichting Hoogvliegers, die er ook waren. Hun aanstekelijk enthousiasme en inzet voor de Stichting is bewonderenswaardig!

Rob van Viegen
Yellow Wings, vliegsimulatie

--------------------------------------------------------------------------------------------

Bekijk het verslag van Jarno zijn ervaring hier.

Voor meer informatie over Yellow Wings en hun samenwerking met de stichting Hoogvliegers, kijk hier op hun website!