Inzameling door Naomy

01 september 2012
Naomy is een bijna 12 jarig Hoogvliegertje dat vorig jaar gevlogen heeft op de Grote Hoogvliegersdag Hoogeveen.

We kwamen haar samen met haar familie dit jaar tegen op het Truckstarfestival in Assen.
Naomy had het op de Grote Hoogvliegersdag Hoogeveen zo naar haar zin gehad en ze wilde graag wat terug doen voor Stichting Hoogvliegers.

Samen met haar ouders en zusjes boden ze aan om te komen helpen om Stichting Hoogvliegers te promoten tijdens de Kasteeltruckers truckers dag in Coevorden.
Zo gezegd, zo gedaan maar eerst ging Naomy met haar familie op vakantie naar de camping ergens in Drente.
Op de camping kwam Naomy spontaan op het idee om een inzamelingsactie te houden voor de Stichting Hoogvliegers.

Mama Corina heeft Ko piloot getekend op een A4.
Naomy en haar zusjes hebben Ko ingekleurd en op een spaarpot geplakt.
Buiten dat hebben ze posters gemaakt en bij de toiletgebouwen opgehangen, daarna heeft Naomy de stoute schoenen aangetrokken en langs alle tenten en caravans gegaan met haar Hoogvliegers spaarpot om geld in te zamelen.

Tijdens de Kasteeltruckers truckersdag in Coevorden heeft Naomy de Hoogvliegers spaarpot overhandigd aan Frank en Esther Bakker van Stichting Hoogvliegers.

Het bedrag was nauwelijks te bevatten.. WAUW!
Ze heeft 227,92 euro opgehaald!
Wat een superprestatie van een super dankbare Hoogvlieger.

Wij zijn er trots op!

Naomy heel erg bedankt voor je hulp en je inzamelingsactie! Je bent een kanjer!!!