Stemmen op Stichting Hoogvliegers

16 september 2012
Stem en help zo onze Hoogvliegers de lucht in.

stemmen

Leven met een beperking en of ziek zijn is niet leuk. Stel je eens voor, het gebeurt in jou omgeving. Een kind, of nog erger,
jouw kind wordt ziek...en dan ziet de wereld er heel anders uit. Wat je voorheen belangrijk vond, is nu ineens niet meer belangrijk.
De wereld is jou wereld niet meer...er volgt een hele reeks aan onderzoeken die nodig zijn. Tijd voor je zelf en voor de rest van
het gezin zit er niet meer in. Alles staat in het teken van hoe het zou aflopen.

Er volgt een onzekere periode, al het geld gaat op aan genezing of aan extra hulp.

Bij de Stichting Hoogvliegers werken wij keihard om kinderen die leven met een beperking of ernstig ziek zijn een dag te laten beleven
zoals ze nog nooit beleefd hebben. Zo'n dag kunnen zij gebruiken als ze steun nodig hebben bij een volgende chemo of operatie!
Help ons en help zo onze Hoogvliegers....wij hebben de centen keihard nodig om Hoogvliegers te laten vliegen, het licht wat ze willen zien
is dat van een verlichte landingsbaan als ze landen op het vliegveld...want het lichtpuntje aan de hemel moet nog maar even wachten.

Daarom, stem op Stichting Hoogvliegers en gun onze Hoogvlieger de dag van zijn leven!

KLIK HIER EN HELP ONS MET UW STEM, DE HOOGVLIEGERS ZIJN U DANKBAAR!