8 & 15 november ABN AMRO - Haarlem

08 november 2012

logoabnamro
Vorige maand organiseerde de ABN AMRO bank in Haarlem twee speciale avonden;
één voor klanten werkzaam in de medische sector, en één voor de wat meer vermogende klanten.
Op deze avonden verzorgde een goede bekende van onze stichting een presentatie: André Kuipers.

2IMG 1982

Met op de achtergrond een vertoning van zijn schitterende foto’s vertelde hij over de ruimtevaart;
de ontwikkeling ervan en natuurlijk zijn eigen ruimtereis en de voorbereiding daarop.

Er is vorige maand ook een aantal boeken verschenen waar hij aan meegewerkt heeft.
Het meest bijzondere is “André het astronautje”, het eerst geschreven kinderboek in de ruimte.
De opbrengst van dit leuke kinderboek gaat naar… onze stichting!

boek

Daarom hebben twee enthousiaste vrijwilligers van onze stichting, Marloes en Simon,
een mooie promotiestand voor ons georganiseerd waarbij ze ook de verschillende boeken van André Kuipers mochten verkopen.
André Kuipers heeft daar ook een groot aantal van gesigneerd.

7IMG 2081

HH20121108 001043

De opbrengst van deze boekverkoop gaat naar onze stichting.

HH20121108 001046

De ABN AMRO Bank en een spontane klant hebben grote donaties gegeven.
Totale opbrengst van deze beide avonden bijna 6.000 euro!

HH20121108 001040

André gebruikte ook nog een mooi filmpje tijdens zijn presenatie. Dat kun je hier bekijken: