Ringvaart Regatta

29 mei 2013
RingvaartRegattaLogo
Op 29 mei zullen 8 studenten van de opleiding Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek meedoen aan de Ringvaart Regatta.

Tijdens deze roeirace over 100km en tijdens de aanloop hiernaartoe brengen zij Stichting Hoogvliegers onder de aandacht en laten zij zich sponsoren zodat Stichting Hoogvliegers ook financieel wordt ondersteund.
De roeiers zijn allemaal studenten die zich erg verbonden voelen met het goede werk van de stichting vanuit hun eigen passie in de luchtvaart.

RingvaartRegatta

Roeiers:
Ivo van der Peijl, Jelmer Breur, Elwin van Beurden, Tim van Elleswijk, Jasper Müller, Rens Douma, Tom Vergoossen en Matthijs Beekman

Coach:
Luuk van der Schaft

Stuurtje:
Esther van Eijk

Meer informatie over de actie kun je terug vinden op de Facebook pagina van de roeiers of op de website van de Ringvaart Regatta.