Interview @ Sublime FM

06 mei 2013

Op maandag 6 mei is de algemeen coördinator van de Stichting Hoogvliegers te gast geweest bij het radiostation Sublime FM. Zij waren in een waar glazenhuis neergestreken in de centrale stationshal van station Utrecht Centraal.

Onze algemeen coördinator, Vivian Bunt, kreeg ruim de gelegenheid om de Stichting Hoogvliegers bekend te maken bij het publiek van Sublime FM. En hoe! Samen met onze mascotte KO heeft ze dat ook super gedaan.

Niet kunnen horen ? Wees niet getreurd ! Luister het hier op het gemak terug.

Sublime FM is een jonge en frisse Nederlandse commerciële radiozender, waar je jazz, soul, funk en lounge hoort! Je luistert naar Sublime FM via kabel, internet, mobiele app en via de ether. Het radiostation biedt nieuws en muziek voor mensen die bewust in het leven staan. Zij kiezen voor origineel en puur. Dat betekent dus ook dat ze kiezen voor duurzame kwaliteit en genieten.

De Stichting Hoogvliegers danken Sublime FM en hopen elkaar nog vaker te kunnen treffen !

Bezoek de website van Sublime FM hier.