Truckfestival West-Friesland

13 mei 2013

Zondag 13 mei jl. was de Stichting Hoogvliegers te gast op het Truckfestival West-Friesland in Medemblik. Blinkende (show)trucks uit het binnen en buitenland stonden te pronken in de Nieuwstraat van Medemblik.

De zon verwarmde de bezoekers, en ondanks dat het Moederdag was kwamen er toch nog vele mensen op af. De Stichting Hoogvliegers mocht aanwezig zijn met de PH-TRA en was als goed doel uitgekozen.

In aanloop naar de truckshow toe hadden de inwoners van Medemblik al aardig wat gedoneerd in de collectebussen die stonden op de toonbank van de Medemblikse middenstand. Ook de organisatie en de aanwezige chauffeurs vulde de collectebus ruim en kochten uiteraard een KO die zo langzamerhand achter elke voorruit van een truck zit.

Aan het eind van de dag werd het bedrag bekend gemaakt.  € 1764,-

Daarna ging nog eenmaal de collectebus langs iedereen en daar kwam nog eens € 353,- uit!

Totaal van € 2117,- !!!

Wat een waanzinnig bedrag, daar kunnen wij weer heel wat kinderen van laten vliegen!

Paul, Remi en Richard en uiteraard iedereen van de organisatie Truckfestival West-Friesland bedankt!

Ook bedanken wij de inwoners van Medemblik, chauffeurs en bezoekers van het festival en iedereen die aanwezig was!

Foto's van de Stichting Hoogvliegers @ Medemblik ( Foto's van Robert Gieling ) :