3M Fonds

22 september 2009

Reminder: tot 1 november 2009 kan er gestemd worden. Al vanaf het begin staan we in vermeld in de top 5 per categorie, als we de 3e plaats weten te halen en te behouden dan zitten we bij de 12 finalisten volgens het regelement van 3M dus gaarne nog even fanatiek stemmen a.u.b., als we bij de top 12 zitten dan maken we een kleine maar reeële kans!

Bij voorbaat dank voor uw support!!

3M Fonds er kan weer gestemd worden!!

Wellicht weet u het nog van vorig jaar? Stemmen tot je erbij neervalt voor het Goede Doel!

3M Nederland heeft in 2008 het 3M Fonds opgericht. Daarmee ondersteunen zij goede doelen en niet- commerciële organisaties. Tien goede doelen strijden om de hoofdprijs van 50.000 euro.

U bepaalt wie de winnaar wordt, door zoveel mogelijk stemmen uit te brengen op het goede doel van uw keuze.

Vorig jaar hebben ontzettend veel mensen ons gesteund, en eindigden we in de Top Tien; een heel mooie prestatie gezien het feit dat we toen nog niet eens één jaar bestonden!

Dit jaar willen we graag opnieuw dingen naar de Hoofdprijs van € 50.000,=!

Hier de informatie over ons en HIER kunt u nu stemmen op Stichting Hoogvliegers.

Stuur deze link door naar al je vrienden/bekenden/collega’s en samen zorgen wij ervoor dat Stichting Hoogvliegers dit jaar op de eerste plaats eindigt!!

Nog een tip: Bent u aktief op een website met een forum? Roep iedereen op om te stemmen op ons.

En als u ervaring heeft met ons, wat zeker helpt is ons aanbevelen. Doe hier uw aanbeveling!!

Wij danken u voor uw medewerking.