PERSBERICHT - april 2009 - Haagse Hout

07 mei 2009

Den Haag, april 2009.

Geachte lezer,

Voetbalvereniging “Haagse Hout” uit Den Haag, zaterdag uitkomend in de 5e klasse K.N.V.B. en zondag uitkomend in de 4e klasse van de K.N.V.B., bestaat 10 jaar.

vv Haagse Hout is ontstaan uit een fusie van 2 voetbalverenigingen te weten vv Postalia en OSC en is gelegen in de wijk Mariahoeve te Den Haag.

Om dit lustrum niet ongemerkt voorbij te laten gaan, organiseert vv Haagse Hout in het weekend van 29 en 30 mei 2009 een echte voetbalmarathon van maar liefst 26 uur!!!

Er is een selectie van ca. 38 Haagse Hout voetballers die met een serieuze voorbereiding zijn gestart om deze prestatie te doen slagen.]

De aftrap zal plaatsvinden op vrijdagmiddag 29 mei 2009 om 16:00 uur. Het laatste fluitsignaal zal klinken op zaterdag 30 mei 2009 om 18.00 uur.

Tussentijds wordt er gevoetbald tegen een 18- tal verschillende teams. Deze bestaan uit teams van andere voetbalverenigingen, oud spelers van Haagse Hout, vriendenteams, etc.
De laatste wedstrijd levert een zeer verrassende tegenstander op, welke wij dit moment nog niet bekend willen maken.

Voetbalvereniging “Haagse Hout” heeft niet alleen aandacht voor het voetballen, maar vindt het ook zijn taak om aandacht te hebben voor zijn medemens. Voor mensen waarvoor gezondheid niet de gewoonste zaak van de wereld is. Voor kinderen / mensen die niet zoals wij hun favoriete sport kunnen beoefenen!

Daarom heeft “Haagse Hout” besloten de opbrengsten van de voetbalmarathon te schenken aan de Stichting Hoogvliegers.

Voetbalvereniging “Haagse Hout”  nodigt een ieder van harte uit om tijdens de 26 uurs marathon 1 of meer wedstrijden te komen kijken en onze jongens te ondersteunen om deze mooie maar ook moeilijke uitdaging tot een goed einde te brengen.

Voor meer informatie of vragen kunt u zich wenden tot:

Danny Leijgraaff, voorzitter vv Haagse Hout 06-52054665 daaleijgraaff@vodafone.nl
Simon Roeleveld, organisatie marathon  06-55304857 simonroeleveld@casema.nl

Met vriendelijke groeten: