Knuffelvliegen

13 juni 2009

Vandaag (zaterdag 13 juni 2009) is het zover!
De Dokkumer Modelvlieg Club organiseert voor de tweede keer in haar bestaan het...

Knuffelvliegen!

Op deze dag bieden wij de kinderen uit de omgeving de mogelijkheid om van hun favoriete knuffel(s) een heuse piloot te maken, door ze mee de lucht in te nemen aan boord van onze modelvliegtuigen. Dit evenement start om 14:00 en duurt tot 17:00.

Dit jaar hebben wij ervoor gekozen een goed doel te steunen, door de vluchten van de knuffels door de ouders / verzorgers van de deelnemers te laten sponsoren. De kosten hiervoor bedragen EUR 2,50 per knuffel per vlucht. De totale opbrengst zal door de Dokkumer Modelvlieg Club worden verdubbeld en worden geschonken aan Stichting Hoogvliegers.

Deze stichting vliegt met chronisch ~ en terminaal zieke kinderen, om ze zo voor één dag al hun problemen te laten vergeten. Meer informatie omtrent deze stichting vindt u hier: www.stichtinghoogvliegers.nl.

Vooralsnog lijkt het weer uitstekend te zijn en gaat dit evenement gewoon als gepland door!
Houd deze website in de gaten voor de laatste updates en mededelingen!

Bovenstaande bericht stond zaterdag 13 juni op de website van de Dokummer Modelvlieg Club. Een fantastisch evenement dat knuffelvliegen want het is wat.... je meest favoriete knuffel de lucht in sturen in een (RC) vliegtuigje.... Hoogvliegknuffelaars noemen wij het.

Stichting Hoogvliegers was gekozen als goed doel en de opbrengst van de gevlogen knuffels werd verdubbeld door de Dokkumer Modelvlieg Club en dat leverde het mooie bedrag van 140 euro op waarvoor heel veel dank!!

Het was leuk om als Stichting Hoogvliegers aanwezig te zijn en ook is er nog aardig wat verkocht aan Hoogvliegersartikelen waardoor het geheel als een geslaagde dag te boek is komen te staan. Volgend jaar weer? ;-)

En kijk......  Harm Jan,

een bekende want hij werd echt Hoogvlieger op onze grote Hoogvliegersdag van 16 mei te Groningen Airport Eelde en zijn knuffel Ollie ging de lucht in wat leuk op film is vastgelegd:

Er zijn ook nog een paar leuke foto's gemaakt door ons zelf en door de Dokkumer Modelvliegclub: Klik hier!!

Dokkumer Modelvlieg Club: DANK JULLIE WEL, we vinden het fantastisch!

Het bestuur Stichting Hoogvliegers