MAA'tje de Knuffelhelicopter

15 juni 2009

MAA-tje nodig? ANWB Medical Air Assistance (MAA), het vliegbedrijf achter de traumahelikopters, steunt de Stichting Hoogvliegers.  Het doel van de Stichting is om kinderen met een chronische en terminale ziekte voor één dag piloot te laten zijn, waarbij ze ook zelf echt mogen sturen.Sinds de oprichting zijn er al 1000 “hoogvliegers” de lucht in gegaan. Naast het kosteloos beschikbaar stellen van een helikopter tijdens deze Hoogvliegerdagen, heeft MAA een lieve knuffel in de vorm van een helikopter ontworpen, genaamd “MAA-tje”.  “MAA-tje” is te koop via de webshop van MAA www.anwb-maa.nl voor de speciale prijs van € 14,95. De opbrengst wordt aan de Stichting Hoogvliegers gedoneerd. De Stichting is geheel afhankelijk van sponsors en donateurs en elke donatie is dan ook van harte welkom.

Klik hier om je MAA-tje direct te bestellen !!