Benefietdag Geldrop

18 juni 2009

Benefietdag

Op 5 juli 2009 wordt er een benefietdag georganiseerd in Geldrop. Deze dag zal geheel opgedragen worden aan Stichting Hoogvliegers. Deze stichting zet zich in voor chronisch en ernstig zieke kinderen waarvoor zij hoogvliegerdagen organiseren.

Wij vinden het van groot belang dat de stichting de mogelijkheid krijgt om zoveel mogelijk kinderen een leuke dag te bezorgen. Om Stichting Hoogvliegers te steunen wordt er een benefietdag georganiseerd. Tijdens deze dag zal er voor de bezoekers een uitgebreid progamma zijn voor jong en oud.

Hoofdacts zijn de grote show van de illusionist Stefan Siro en een grote Entertainment act.

Iedereen die zich betrokken voelt, nieuwsgierig is en een leuke dag wil beleven is van harte welkom.

U steunt de Stichting door deel te nemen aan de diverse activiteiten tegen een kleine betaling.

Locatie: Partycentrum Cocody Zwembadweg 15 te Geldrop

Datum: 5 juli 2009 vanaf 13:00u tot 18:00u

Voor meer informatie over Stichting Hoogvliegers kunt u terecht op www.stichtinghoogvliegers.nl
Voor meer informatie over de benefietdag kunt u terecht op www.benefiethoogvliegers.tk