Stem op Vivian Bunt Hoogvliegers - World of Difference

11 september 2009
Vodafone Netherlands Foundation
Beste Hoogvliegers,

Wij doen mee aan een wedstrijd van Vodafone Netherlands Foundation: World of Difference.

De winnaars mogen een jaar lang besteden aan een project. Meestal gaat het om net afgestudeerde mensen die een project in bijvoorbeeld Afrika, Zuid-Amerika en Azië uitvoeren. De 5 winnaars worden een jaar lang door de Vodafone Netherlands Foundation betaald en ze krijgen geld om hun project uit te voeren.

Namens Stichting Hoogvliegers doet Vivian Bunt mee. Vivian zou graag aansluitend aan het afronden van haar opleiding als orthopedagoog  (opleiding hoe maak je kinderen gelukkig) twee Grote Hoogvliegersdagen buiten Nederland opzetten. Want ook de chronisch en terminaal zieke kinderen buiten Nederland moeten hoogvlieger kunnen worden!

Vivian's project sluit aan bij de wens van de Stichting Hoogvliegers om ook de vleugels uit te slaan naar andere landen. Wanneer Vivian wint kunnen we verkennen of Hoogvliegers in andere landen bestaat en wat er in andere landen bij komt kijken. Extra ondersteuning in de persoon van Vivian zou welkom zijn, want ons programma 2010 is druk.

Hoogvliegers-Hyvers zijn klaar met stemmen, in onze categorie staan we op nummer 11 met bijna 500 stemmen. Nu is het aan de jury die op basis van het project en het aantal stemmen de kandidaten nomineert!

Dank je wel voor de stemmen, ook namens Vivian!