Staalbankiers steunt Stichting Hoogvliegers

24 november 2009

staalbankierslogo

Op 24 november 2009 was de Stichting Hoogvliegers van harte uitgenodigd bij Staalbankiers (1916). Medewerkers van deze bank hebben uit een aantal goede doelen de Stichting Hoogvliegers uitgekozen om aanwezig te zijn op hun najaarsreceptie. En dat vindt de Stichting Hoogvliegers natuurlijk geweldig. Lenneke van Laarhoven: “de Stichting Hoogvliegers sprak me meteen erg aan, ook hun activiteiten in Eindhoven gaan niet onopgemerkt voorbij”.

Op de receptie kon de stichting zichzelf presenteren, en door iedere aanwezige bezoeker, medewerkers, klanten en tussenpersonen, werd een bedrag gedoneerd. Aan het eind van de avond kreeg de stichting een aardige cheque uit handen van Ad Huisman, directeur van de vestiging Eindhoven. “Staalbankiers laat hiermee haar maatschappelijke betrokkenheid zien”. Met deze cheque gaat een aantal kinderen weer lekker de lucht in!

Staalbankierscheque

De samenwerking krijgt zeker een vervolg, er volgt nog een interview voor Staal Magazine, het blad voor klanten van de bank. En ook de bezoekers hebben zonder uitzondering hun steun voor de stichting uitgesproken!