Nieuwsbrief - September 2008 extra

19 december 2008

Nieuwsbrief: September EXTRA 2008

Beste geïnteresseerde van de Stichting Hoogvliegers,
In deze nieuwsbrief aandacht voor het volgende:
  • Comité van Aanbeveling

Nog meer zieke kinderen de lucht in!

Top van Nederlandse luchtvaart en medische wereld steunt Stichting Hoogvliegers.

Namens de Nederlandse Luchtvaart nemen de heren Hartman (KLM), Jansen (Koninklijke Luchtmacht), Gregorowitsch (Martinair), Schröder (Martinair), Legro (Transavia Airlines), van den Brink (transavia.com), Groeneveld (Dutch Dakota Association) en Zuiderwijk (Koninklijke Marine) zitting in het Comité van Aanbeveling van de Stichting Hoogvliegers.

Prof. Dr. van der Heijden (Sophia Kinderziekenhuis) neemt namens de Medische Wereld zitting in het CvA.

De leden van het CvA steunen de doelstelling van de Stichting Hoogvliegers, en staan met hun goede naam en vele jaren ervaring de organisatie met raad en daad ter zijde.

De Stichting Hoogvliegers is verheugd met de steun vanuit de top van de Nederlandse luchtvaart en krijgsmacht en medische wereld.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van de Stichting Hoogvliegers