Bouwbedrijf Vrolijk

10 april 2010
Bijzondere sponsoraktie bij Bouwbedrijf Vrolijk in Zevenbergen.

Op zaterdag 10 april 2010 is het nieuwe bedrijfspand van Bouwbedrijf Vrolijk in Zevenbergen feestelijk geopend. Bij een eerdere kennismaking met de Stichting Hoogvliegers tijdens de plaatselijke braderie vorig jaar september was Anja Vrolijk van het gelijknamige bouwbedrijf meteen gecharmeerd van de doelstelling van de stichting. Reden voor haar en haar man Karel om bij de uitnodigingen voor de opening van het bedrijfspand de folder van de Hoogvliegers mee te zenden. Daarbij is meteen aan de genodigden gevraagd af te zien van het geven van de gebruikelijke kado’s en in de plaats daarvan een enveloppe met inhoud te schenken aan de Stichting Hoogvliegers. Dit initiatief is zeer positief opgepakt door de uitgenodigde relaties. De speciaal voor deze avond gefabriceerde bievenbus werd rijkelijk gevuld. Later op de avond heeft Anja Vrolijk de vertegenwoordigers van de stichting, Rik Cramer, Daphne van Weeren en Jos Verdiesen een cheque overhandigd met het fraaie bedrag van 5.895 euro. Aan dit bedrag zullen nog donaties uit nagekomen felicitaties worden toegevoegd.

Vrolijk

Rik Cramer heeft Anja en Karel Vrolijk en hun gasten in zijn dankwoord meteen de bestemming van hun sponsorbijdrage kunnen vertellen. Van dit bedrag zal voor 33 Hoogvliegers een individuele dag worden georganiseerd. Anja en Karel worden uitgenodigd een van deze dagen te bezoeken. Het plezier ervaren dat Hoogvliegers aan hun vliegavontuur beleven, is gewoon het mooiste bedankje aan een sponsor.
De gasten van Bouwbedrijf Vrolijk kunnen de besteding van hun donatie natuurlijk volgen via de website van de Stichting Hoogvliegers. Rik Cramer heeft de aanwezigen tot slot uitgenodigd om kinderen uit hun omgeving, die behoren tot de doelgroep van de Stichting Hoogvliegers aan te melden voor een Hoogvliegerdag. Uiteraard in overleg met de verzorgers van het kind.
Het was een feestelijke opening met een leuk initiatief dat ongetwijfeld zal leiden tot nieuwe bijzondere sponsorakties.