Ko Piloot - Introductie

04 september 2010
4 september 2010 - Introductie.

Hallo, ik ben Ko

Ko

Ko Piloot, de mascotte van alle Hoogvliegertjes.

Ik ben een zachte knuffel die samen met de Stichting Hoogvliegers allerlei avonturen beleeft. Met een politiemotor de snelweg op, met de brandweerwagens over een landingsbaan, en natuurlijk met een vliegtuig de lucht in!

Dat is echter niet genoeg…

Vandaag ben ik geintroduceerd op de grote Hoogvliegersdag Rotterdam The Hague Airport en ik ga een wereldreis maken. Ik vlieg mee met, hoe kan het anders, de Da-KO-ta van de Dutch Dakota Association. Kijk maar, hier nemen ze me mee:

dagko

Geen idee wat dit grote avontuur me gaat brengen maar ik ga m'n uiterste best doen om de wereld rond te reizen en overal bekendheid te geven aan de Stichting Hoogvliegers, zodat ze nog meer kinderen voor één dag piloot kunnen laten zijn!

Over een jaar kom ik terug op de grote Hoogvliegersdag in Rotterdam en ondertussen zal ik al mijn avonturen delen met jullie in mijn weblog hier, wat ook via Twitter en Hyves te volgen is. Houden jullie me in de gaten door regelmatig even te kijken hier in mijn weblog?

En ik zou het nog leuker vinden als jullie mij kopen en ook in jullie avonturen een rol laten spelen.

KLIK HIER om (je ouders) Ko te (laten) kopen!!

Ik hoop snel bij je te zijn en met je te knuffelen en dan gaan we samen hele spannende avonturen beleven ok?

Kom snel een keer terug naar mijn weblog want ik kom heel snel met m'n eerste avontuur. Wat een ontzettend mooi vliegtuig is dat zeg, zo'n Da-KO-ta.

Liefs: Ko Piloot

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin