Ko Piloot - Drachten

12 september 2010
12 september 2010 - Drachten.

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik een fantastisch avontuur beleefd, ik mocht nl. mee naar Drachten waar de Stichting Hoogvliegers een Hoogvliegersdag (klik) had georganiseerd.

Het was heel spannend want ik mocht met de grootste dubbeldekker ter wereld mee, dat ding is GROOT joh.... echt niet normaal.

Ik had in eerste instantie een prima uitzicht bij het raam en kon zo lekker heel veel zien

kodrachten05

Nog spannender werd het toen ik in de cockpit mocht gaan zitten naast een hele stoere piloot. Kijk ik mocht bij de gashendels zitten

kodrachten04

Na ongeveer een uurtje vliegen gingen we landen op Drachten en daar was het al lekker druk

kodrachten01

De Hoogvliegersdag daar was weer een waar feest, zoveel blije kinderen die allemaal gevlogen hebben. Ik mocht het allemaal lekker bekijken vanuit de toren

kodrachten02

En wat extra leuk was, is dat ik mee mocht met Esther Boelens. Dit meisje was Hoogvlieger nr. 1000 dit jaar (2010). Eerst ging ik haar ophalen en mocht meerijden met een hele stoere amerikaanse politieauto

koauto

Kijk, een speciaal plekkie ook weer

kopolice

Op het vliegveld van Drachten werd het nog een aardig feestje met (kinder)champagne.

kodrachten03

Toen alle kinderen hadden gevlogen ben ik weer mee gegaan met de Antonov.

kodrachten06

Ben benieuwd waar ik m'n volgende avontuur ga beleven

Heel veel liefs van Ko !!

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin