Ko Piloot - Ziet Sterren

22 september 2010
22 september 2010 - Ziet Sterren.

Hoi allemaal,

Ik weet niet goed wat me nu allemaal overkomt maar heb niet eens tijd om te webloggen zoveel avonturen beleef ik.

Ik beloof dat ik alles wat ik mee maak vertel, maakt niet uit wanneer, ik onthou alles en zal alles met jullie delen.

Zo was ik afgelopen weekend in Budel op de Grote Hoogvliegersdag waar ik voorafgaand een avontuur in de Hoogvliegers Bus heb beleefd, ik ben op Schiphol geweest waar ook Hoogvliegertjes de lucht in gingen maar wat ook erg leuk was is dat ik met een echte piloot mee ben geweest naar diverse plaatsen. Dat is tof joh, vliegen met zo'n groot vliegtuig en weet je wat nou stiekem het leukste is? Dat er leuke stewardessen zijn in zo'n groot vliegtuig en die vinden mij allemaal leuk en lief en willen dan doen waar ik voor gemaakt ben: KNUFFELEN!!!!

sterre

Na deze knuffel zag ik letterlijk Sterren want deze lieve mevrouw heet ook echt Sterre....

Ik ga door met al m'n avonturen en blijf terug komen want ik ga alles delen met jullie!!

Liefs en knuffels: Ko

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin