Ko Piloot - In de bus

24 september 2010
24 september 2010 - In de bus.

Hallo vrienden!

Eindelijk weekend, wat een drukke week zeg, tjonge.... het begon vorige week zaterdag. Ik had het al geschreven maar nog geen tijd gehad om het op mijn weblogje te zetten dus komtie:

Zaterdag 18 september

Vandaag ga ik op avontuur in Budel en mag mee met die mooie blauwe PH-BUS. Maar hoe kom ik daar!? En waar is de bus!? Gelukkig mag ik met iemand meerijden maar dan moest ik wel heeeeeeel erg vroeg opstaan.

Zo hé, moeten we er nu al uit?

1kobus

Na een lekkere douche, tandjes poetsen en een heerlijk glaasje kerosine ben ik er helemaal klaar voor en gaan we op weg naar de bus.

O nee ben ik slaap gevallen en net op tijd wakker. We zijn er!

Huh? Waar is de bus!?

Aha, eerst koffie en dan ... met ECHTE buschauffeurs

Jaaaaa kijk dan… daar staat de bus. Kom maar hoor, je kan…

INSTAPPEN!!!

Eindelijk zijn we nu echt weg met de bus. We gaan 10 lieve kinderen ophalen in Nederweert.

Hahahaha zo zie ik het veeeeel beter!

Ook spannend hoor, door de achterruit kijken.

Mag ik nog een klein slaapje maken?

Na een lange, mooie en gezellige rit zijn we bijna in Nederweert.

Hier moet ik even wachten, de kinderen worden gehaald.

Wow wat leuk, daar zijn ze! Op naar Budel!

Yeahhh eindelijk, daar zijn we dan! BUDEL KEMPEN AIRPORT !!

15-2

Ik ga eens kijken wat hier allemaal te beleven valt, dat horen jullie in mijn volgende blogje!

Eerst even bijslapen nu

Tot snel!!

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin