Ko Piloot - Zingen

01 oktober 2010
1 oktober 2010 - Zingen.

Hoi allemaal,

Houden jullie ook zo van zingen? Ik wel en toen ik aan het logeren was bij verschillende mensen afgelopen week komen er vanzelf leuke liedjes naar voren. Waar denken jullie aan als jullie dit zien?

Zing maar mee maar dan de tekst ietsiepietsie aanpassen:

"op een grote paddestoel"
"rood met witte stippen"
"zat een stoere Ko Piloot"
"heen en weer te wippen"
"krak zei toen de paddestoel"
"met een diepe zucht"
"met allebei z'n vleugeltjes"
"vliegt hij door de lucht"

{mp3}paddestoel{/mp3}

Mooi hè die paddestoelen, gewoon te vinden in Nederland

P9180025 P9180039

En ik heb er een nieuw vriendje bij, kijk maar

DSC01162 DSC01165

Lief hè? Ook daar hoort een liedje bij, zingen jullie weer mee?

{mp3}poesje{/mp3}

Nu ga ik weer een avontuur tegemoet, zal het vanavond of morgenochtend vroeg delen met jullie, heel spannend denk ik.

Liefs: Ko

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin