Ko Piloot - verjaardag KLM

08 oktober 2010
8 oktober 2010 - verjaardag KLM.

Hoi allemaal,

Gisteren had ik echt een hele bijzondere dag, ik was nl. uitgenodigd op het verjaardagsfeestje van de KLM. Speciaal voor deze gelegenheid mochten er Hoogvliegertjes mee vliegen en ik ook!!

Alles was perfect geregeld en mijn instapkaart lag al klaar toen ik op Schiphol bij de incheck balie kwam.

koklm02

Ik kreeg, net als de kindjes ook nog een mooie pet alleen die was ietsje te groot voor me

koklm03

Nadat ik ingechecked was ben ik even buiten gaan wachten op de PH-BUS waar de kinderen mee kwamen, gelukkig was de mist van 's-ochtends vroeg opgetrokken en het zonnetje brak lekker door

koklm04

Toen de kinderen er waren en allemaal hun instapkaart hadden ontvangen gingen we naar het vliegtuig waar ik de route even onder de loep nam

koklm05

Da's een leuk rondje zo langs de kust naar Zeeland en vervolgens weer terug.

Dan is het tijd om de stoelriem vast te maken

koklm06

Even kijken naar de veiligheids instructies

koklm09

Zuurstof maskertje op, kijken of die wel past bij mij maar helemaal goed hoor

koklm10

En dan gaan we de lucht in, GAAAAAAAAAAAAF!!!! En ik mocht bij heel veel kinderen even knuffelen

koklm13

En ze zorgen allemaal goed voor me

koklm14

Een lekker koekje erbij

koklm19

En natuurlijk doe ik ook nog even een interviewtje voor SBS6, Hart van Nederland die ook mee vlogen

koklm15

Wie deze meneer is weet ik niet meer maar hij heeft wel een blij gezicht. Iets met Bak en Es?

koklm16

Oh ja, Esther en Frank Bakker hadden deze dag georganiseerd samen met de KLM en dat hebben ze goed gedaan want het was echt SUPER!!!

Moe maar voldaan ging ik daarna met de trein mee met iemand waar ik vast ook nog wel een avontuur mee ga beleven.

koklm20

Hier kun je trouwens het verslag van deze dag lezen.

Tot snel weer!!

Dikke knuffel: Ko

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin