Ko Piloot - PH-TRA deel 1

15 oktober 2010
15 oktober 2010 - PH-TRA deel 1.

Hallo Hoogvliegers Vrienden hier een avontuur waar nog een vervolg aan zit, van jullie KO PILOOT.

Ik dacht laat ik weer eens langs gaan op Rotterdam the Hague Airport ( dat is dat vliegveld waar mijn reis is begonnen ) maar dat weten jullie wel toch.

Ga ik gezellig even bij die gasten van de B ploeg van de Brandweer langs en die zijn toch aan het slopen in die mooie Hoogvliegers trailer , niet normaal en ja ik moest gelijk mee helpen , slaven drijvers zijn het. En alsof dat niet genoeg is, ik moet nog een paar keer terug komen net zolang tot de trailer klaar is dus vandaar dat dit deel 1 is.

Ik moest gelijk die vuilcontainer leeg maken , dat kwam allemaal uit de trailer

kotra01

kotra02

Wat een berg hé en dat moet ik opruimen !!!!!!

Maar goed toen ik dat gedaan had, mocht ik de trailer in om te kijken wat ze allemaal al gedaan hadden.

En weet wat ik daar TEGEN KWAM  m'n Broertjes ( ze zitten nog in de dozen ) leuk Hé

kotra03

Hier hoog op de trap kijken of ze het wel goed doen

kotra04

ja ja ik ben opzichter geworden , doorgaan jongens , wand eruit, vloer eruit , die oude keuken eruit , ijzeren raamwerk eruit.

Het kan niet op

Hier nog even rusten op de keuken voordat hij eruit gaat.

kotra05

En ja hoor die gasten kunnen niet zonder VUUR hé , moet je kijken hoe gevaarlijk.

kotra09

Hier nog even die 2 slopers op de foto.

kotra06

kotra07

Bas en René bedankt voor alles het was hard weken en ook spannend , maar kom gauw weer terug om te kijken hoe het verder gaat met de Hoogvliegers trailer.

Nou dat was mijn avontuur weer voor vandaag.

Groetjes van KO

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin