Ko Piloot - Eindhoven

24 oktober 2010
24 oktober 2010 - Eindhoven.

Hoi lieve vriendjes,

Gisteren mocht ik aanwezig zijn op een minidagje van de Stichting Hoogvliegers, op Eindhoven de gekstuh!

Het was best koud en behoorlijk nat maar dat mocht de pret niet drukken.

koeheh01

Voordat de kinderen kwamen werden de vliegtuigen in gereedheid gebracht en daar hoort tanken ook bij, ik moest even helpen met deze aardige piloot

ton

Ok, brandstof zit erin

klaar

Snel opschieten want de eerste kinderen arriveren zo. Nog snel even alle gadgets checken

gadgets

en dan kan ik ze welkom heten

knuf

Een gezellige boel en snel wens ik deze Hoogvlieger nog even succes

suc

Ook was er een heerlijke lunch die we kregen van de supermarkt C1000, kijk eens wat lekker

kolunch

In totaal zijn er 13 Hoogvliegertjes de lucht in geweest en wat een feest is het toch telkens weer al die blije gezichtjes. Het verslag van deze dag staat HIER.

Nu moet ik heel snel verder want vandaag ga ik iets HEEL engs doen, ik weet nog niet of ik het durf maar dat lezen jullie morgen wel  weer.....

totziens

Dag lieve vriendjes en vriendinnetjes!! Tot morgen!!

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin