Ko Piloot - PH-TRA deel 3

02 november 2010
2 november 2010 - PH-TRA deel 3.

Hallo Vrienden hier Deel 3 van Ko piloot vanaf  Rotterdam Airport

kophtra03

Ja hoor, gisteren moest ik weer op komen dagen om te helpen op Rotterdam The Hague Airport om te werken aan de Hoogvliegers PH-TRA-iler.

Ik kwam aan en ik werd er stil van de hele trailer was schoongemaakt door de medewerker van de Gom ( Rene heeft er nog 2 foto's van gemaakt , terwijl hij hard bezig was)

kophtra01

kophtra02

En afgelopen weekend hebben die gasten weer hard gewerkt , eerst gaat die “Rene “NOG wat slopen , maar daarna maakt hij het ook weer netjes.

kophtra04

Alle kieren zijn mooi dicht gemaakt met aluminium strippen.

En toen kregen we BEZOEK en WIE  jawel die 2 uit Voorschoten : De Bakkertjes  kwamen even kijken en ja hoor ook weer mee bemoeien (het moet ZUS en het moet ZO)

kophtra05

Ja nou ik weet dat het helemaal goed komt met de trailer.

Want Bas heeft zelfs al weer een kast gemaakt in de werkplaats. Een heleboel hout

kophtra07

Kijk en hoe Bas werkt

kophtra08

En het begint er al aardig op te lijken

kophtra09

Toen de kast klaar was hebben ze die er s ávonds ook nog even ingezet , wat een ruimte zeg. (ik mocht er even in zitten)

kophtra10

Er komen ook nieuwe stopcontacten in voor bij de kachels en over ruim een week komt het nieuwe zeil en heeft Ronald de nieuwe keuken gemaakt die er dan in kan .

Ik kan niet wachten om weer langs te gaan.

Nou dat was het weer even vanaf Rotterdam en tot gauw, in dit tempo denk ik dat deel 4 van de PH-TRA story snel gaat komen

Liefs: Ko

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin