Ko Piloot - Volvo Ko

12 november 2010
12 november 2010 - Volvo Ko.

Hoi allemaal,

Jullie weten wellicht nog dat ik laatst in de Aviodrome tussen een paar hele mooie klassieke Volvo’s was beland.

Nou, dat heeft een vervolg gekregen. Ik werd door Volvo-forum.nl uitgenodigd om naar de Volvo Klassieker Beurs te komen.

Tjonge was een mooie glimmend gepoetste auto’s heb ik daar gezien. Ik mocht er bij een witte even op de motorkap landen maar die was zo glad dat ik er bijna meteen weer vanaf gleed.

VKB012

In het winkeltje hadden ze stickers te koop met een springende eland. Dat is natuurlijk een grapje want eigenlijk moet dat het springende paard van Ferrari zijn maar die Volvo’s kunnen wel heel lang mee zeg.

VKB015

Maar ik was er niet alleen voor de Volvo’s. ik had een taak te vervullen. De bezoekers mochten raden hoeveel Volvo trekhaakdoppen er in de kubus zaten.

VKB011

Die kubus was gewoon het aquarium waar ik laatst ook al op moest passen. Je weet nog wel met al die enveloppen op de bruiloft. Heel wat mensen deden een gokje.

Gelukkig stonden er ook stoelen zodat ik af en toe even kon uitrusten en vond ik een pluche Volvomonteur waarmee ik nog even wat ervaringen kon uitwisselen..

VKB013

Het was een hele leuke beurs en weer eens wat anders dan al die vliegreisjes. Want die zijn best vermoeiend hoor.

Snel nog even een knuffel halen bij de Volvo eland knuffel en dan moet ik er snel weer vandoor want vermoeiend of niet, morgen weer een vliegreisje voor de boeg.

VKB017

Liefs: Ko

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin