Ko Piloot - Stockholm

25 november 2010
25 november 2010 - Stockholm.

Hoi allemaal,

SodeSHIPS zeg..... heb nu wat meegemaakt... Hier ging het fout:

DSC03802

Ik zal even bij het begin beginnen. Ik mocht weer een keer mee met een Airbus piloot die naar Antalya moest. Antalya ligt in Turkije en op weg daar naartoe, vooral op het laatste gedeelte zie je alleen maar dit

DSC03795

en dit

DSC03801

Weinig dus, beetje bergen, beetje zand en hier en daar een klein dorpje maar goed.... Antalya is wel leuk om te zien, groot ook wel. Klik maar eens <hier> om te kijken met Google Maps. Nu was ik er al één keer eerder geweest, weten jullie nog? Mijn examen (klik).

Op de terugweg mocht ik met de boordcomputer gaan spelen, en daar snap ik nog niet zo heel veel van maar ik type wel wat in hoor...... no problem!

Als we de daling in gaan zetten zie ik weer wat leuke dingen zoals dit

DSC03810

En dan zien we ineens sneeuw??????

DSC03813

Ik hoor de piloten nog zeggen dat er geen sneeuw in de weersvoorspelling stond maar we gaan zo hard naar beneden dat er verder geen aandacht aan geschonken wordt. De landing wordt ingezet en daar staan we

DSC03816

Grote paniek want dit is niet onze bestemming Amsterdam maar Stockholm. WAAAAAAAT????? Hoe kan dat nou, roepen de piloten........ jullie zeggen niets hè??? Echt niet doen hoor want als ze erachter komen dat ik de computer verkeerd heb geprogrammeerd dan krijg ik vast heel veel straf.

Ik hou me even koest en vlieg rustig mee naar Amsterdam weer

Tot de volgende keer!!

Knuffels: Ko

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin