Ko Piloot - Bizar

10 december 2010
10 december 2010 - BIZAR.

Vorige week mocht ik met Frank mee.... Frank is een kale meneer met een stukje prikkeldraad om z'n arm (tattoo) die nogal enthousiast is en vooral veel stuitert en dan roept: BIZAR!!

Dat woordje vergeet ik na dit avontuur NOOIT meer. Ontzettend lieve meneer die altijd alle vrachtwagens regelt op Grote Hoogvliegersdagen ook. Kijk, hier ben ik op weg in zijn stoere vrachtwagen

Onderweg

Ik was al eens stiekum eerder mee geweest...maar eigenlijk mag ik niet op de container terminals komen. Ssssssssssssssst......

Euromax

Dus moest ik mijn mondje dicht houden.  Nu vertel ik het lekker stiekem toch

Euromax2

We waren toen op de Euromax, één van de nieuwste aanwinsten in de Rotterdamse haven, deze container terminal hebben wij ook bezocht tijdens de Grote Hoogvliegersdag van Rotterdam in 2009

Maar nu moest ik als chauffeur een container opzetten, dat is best wel lastig... met die truck sturen.

Fotoo1

Gelukkig had Frank alles uitgelegd, en reed mijn truck in de parkeerhaven waar de container wordt opgezet.

Fotoo2

Het was slecht weer , koud en het sneeuwde...maarja het werk gaat door!

Als de container eraf is...moet er weer een andere op...dus even wachten!

Fotoo3

Al snel kwam de container er aan.....zie je hem in de kranen hangen!

Fotoo4

Even alles checken voordat wij weer de baan opgaan!

Fotoo5

En we rijden weer!

Fotoo6

Zo en nu naar de plaats waar de container wordt gescanned....detectie poortjes heten ze ( daar kunnen ze dwars door de container heen kijken)

....rechts op de foto rijdt er een truck doorheen.

Fotoo7

En dan naar de uitgaande sluis.....voor de Douane....glibberen en glijden.

Snel onderweg naar een nieuw avontuur....ik doe de deur snel dicht...voor dat het te koud wordt in de cabine!!

Fotoo8

Groetjes KO

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin