Ko Piloot - Sneeuwpret 1

22 december 2010
22 december 2010 - Sneeuwpret 1.

Hallo Beste mensen : ja ik was weer op Rotterdam the Hague Airport gevraagd om te komen helpen, in de trailer dacht ik maar mooi mis het was sneeuwruimen met de mannen van de brandweer.

kosneeuw1

Echt niet normaal wat die gasten allemaal doen om de luchthaven open te houden.

kosneeuw3

Ze gaan dag en nacht door en het LUKT ze nog ook.

kosneeuw4

Echt TOP, want vliegtuigen horen te vliegen hé.

Ik mocht met Rene mee in de kleine brandweer wagen en hij liet me alles zien de sneeuwfrees op het platform die grote schuivers en die HELEEEEE grote berg sneeuw die nu ligt op de plaats waar we de grote hoogvliegersdag op Rotterdam hadden en waar mijn avontuur is begonnen.

kosneeuw5

Tot slot nog 3 sfeer plaatjes want ondanks dat het lastig is die sneeuw, het is stiekem wel erg mooi hoor

kosneeuw6

kosneeuw7

kosneeuw8

En nu ik toch op Rotterdam was heb ik ook meteen maar weer een beetje meegeholpen aan de PH-TRA dus kom snel terug om dat avontuur te lezen!!

Veel liefs en sneeuwpret!

Ko

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin