Ko Piloot - PH-TRA deel 7

19 januari 2011
19 januari 2011 - PH-TRA deel 7.

Hallo allemaal,

Hier weer een paar plaatjes van wat we van de week weer hebben gedaan en je ziet het: keuken is helemaal af , balie staat vast , nu nog de maat bij de deur, (het gat is weer dicht) en nog wat verven.

kotra7a03

kotra7a02

kotra7a04

kotra7a05

kotra7a06

kotra7a08

kotra7a09

kotra7a10

kotra7a11

kotra7a12

kotra7a01

Vrijdag en Zondag het laatste en alles nog even testen in de keuken en dat is ie weer voor de stichting.

Groetjes van het Ko-klusteam Rotterdam.

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin