Ko Piloot - MAA'tje

14 februari 2011
14 februari 2011 - MAA'tje.

Hallo Allemaal,

Vandaag was de grote broer van MAA-tje in de buurt en MAA-tje is m'n vriendje. MAA'tje helpt de Stichting Hoogvliegers al langer, kijk maar: HIER, leuk hè?

Dus zijn we even wezen kijken.

Zo lijken wij nog veel groter.

maako1

We mochten van de piloot even in de helikopter kijken.

Hier zitten we in de cockpit. Met die grote knuppel word de helikopter bestuurd, samen met de pedalen beneden op de vloer.

maako2

Hij is van dichtbij toch veel groter, kun je ons vinden?

maako3

Hier zie je de brancard, waar iemand op kan liggen, maar dat gebeurd bijna nooit omdat er niet zoveel ruimte in de helikopter is.

maako4

Hier zitten we hoog en droog op het landingsgestel van de traumahelikopter, we moesten ons goed vasthouden anders hadden we naar huis kunnen zwemmen!

maako5

Hier gaat de helikopter naar het ziekenhuis, we mochten niet mee want ze kunnen zo weer ergens heen moeten en dan staan wij daar alleen.

maako6

Groetjes,
Ko en MAA'tje.

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin