Ko Piloot - Vacuum

10 maart 2011
10 maart 2011 - Vacuum.

Hallo allemaal,

Nou moe, wat ze me nu geflikt hebben..... ik mocht vanmorgen mee naar de slager. Geen idee wat ik daar moest maar ok.

Toen ik daar kwam werd ik in een doorzichtige plastic zak gestopt en in een machine gelegd. HELLUP, wat gaan ze doen??

kovacuum1

Klep dicht en daar komt een partij herrie voorbij, denk dat 10 vliegtuigen bij elkaar nog niet zoveel herrie maken. Stiekem ben ik wel een beetje bang want wat is dit??

kovacuum2

Dit duurt een paar minuten en dan opeens: BAM, jonguh!

Mmmmmmmm... mmmmmmm.mmmmmmmm. mmmmwheeeelllppp......

kovacuum3

Ze hebben me vacuum gezogen, waar is dat nou weer goed voor???? Moet je kijken, helemaal in de kreukels

kovacuum4

Zijn ze nou helemaal gek geworden, gelukkig is het nog steeds leesbaar waar ik voor sta

kovacuum5

Feit is wel dat ik nu ongeveer 3x zo klein ben als normaal, zou dat iets betekenen misschien?

kovacuum6

Heel vaag..... als ik ooit ga begrijpen waarom ze dit nou weer gedaan hebben dan zal ik het vertellen, nu snap ik er in ieder geval helemaal NIETS van.

Nou, een dikke zuigzoen dan maar ditmaal want zo voelt dit

Toedels!!!

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin