Ko Piloot - Piloten Beurs

08 mei 2011
8 mei 2011 - Piloten Beurs.

Gisteren was er bij de Pilot Shop in Lelystad een beurs voor piloten.

Natuurlijk moest ik daar naartoe. Niet alleen omdat ik zelf piloot ben maar ook om reclame te maken voor de Stichting Hoogvliegers.

Ik werd verwelkomd door een hele lieve mevrouw die meteen met me op de foto wilde.

eerste

In de hangar hadden ze allemaal standjes gemaakt

IMG_6454_copy

en de Hoogvliegers hadden hun eigen plek.

ben

Op de beurs was van alles te vinden wat piloten nodig hebben.

IMG_6452_copy

Omdat het zulk mooi weer was ben ik niet de hele tijd in de stand gebleven maar ben ik ook buiten gaan kijken.

Het eerst wat ik tegenkwam was de koffiemachine. Daar moest ik eerst zijn.

IMG_6403_copy

Buiten stonden een heleboel vliegtuigen te stralen in de zon. Tjonge wat een mooie machines zijn dat.

IMG_6434_copy

En natuurlijk kroop ik in alle vliegtuigen die open stonden.

IMG_6410_copy

Een vliegtuig had een Infra Rood camera onder z’n buik en op het scherm in de cockpit kon je dan precies zien wat er buiten aan de hand was. IKKE !

IMG_6474_copy

En er stond zelfs een helikopter in Hoogvliegerskleuren.

Misschien gaan we die nog eens tijdens een Hoogvliegersdag zien?

IMG_6343_copy

Het was een fantastische dag en er zijn weer veel Kopietjes op avontuur gegaan. Hun (pardon mijn) avonturen lees je binnenkort vast in deze blog.

De groeten van Ko

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin