Ko Piloot - Hoogvliegersdag Midden Zeeland

13 juli 2011
2 juli 2011 - Grote Hoogvliegersdag Midden Zeeland.

Hallo allemaal!
Ik was nog maar net uitgerust en opgedroogd van de hoogvliegersdag op Schiphol, hadden ze er alwéér eentje georganiseerd! Dit keer op vliegveld Midden-Zeeland.
Vorig jaar voor de eerste keer, dat smaakte toen naar veel meer.

Dat is gelukt hoor! Al die vrijwillige kanjers hebben er weer een mooie dag van gemaakt!
Al gaan ze soms wel heel gek doen voor de foto...

KoEHMZ2

KoEHMZ1

KoEHMZ3

Dit keer hebben ze er wéér voor gezorgd dat ik mee mocht vliegen met een aantal nieuwe piloten! En wat konden ze het allemaal goed zeg! Ik ben nog steeds trots dat ik als hún Ko Piloot mee mocht vliegen!

KoEHMZ4

KoEHMZ5

KoEHMZ6

Zeeland ziet er mooi uit vanuit de lucht!

KoEHMZ7

KoEHMZ8

Na het vliegen ging ik nog samen met de piloot op de foto.

KoEHMZ9

KoEHMZ10

Ook kreeg elke piloot ook een mooi hoogvliegers diploma!

KoEHMZ11

Behalve vliegen was er nog véél meer te beleven op Midden-Zeeland.
Zo mocht ik even sturen in de brandweer auto.

KoEHMZ12

Heb ik een ritje op een politie motor gemaakt die volgens de agent wel 240km/u kan rijden! Nou doe maar stoer, ik vlieg harder. Haha!

KoEHMZ13

KoEHMZ14

KoEHMZ15

Werd ik beschermd door een hoogvlieger, die met echte 'ridder spullen' rond liep.

KoEHMZ16

En nam een stoere meid mij mee op sleeptouw!

KoEHMZ17

Ook kwam ik nog een nieuw vriendje tegen.

KoEHMZ18

Ik vond het een tóp dag!
En zo te zien deze hoogvlieger ook!

KoEHMZ19

Tot de volgende keer!!!

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!