Ko Piloot - Duiken

16 november 2011
17 november 2011 - Duiken

Hallo allemaal!

Weten jullie nog dat ik tijdens de Hoogvliegersdag in Rotterdam in een grote bak met water heb gezwommen?
Dat vond ik zo leuk dat ik met een van de vrijwilligers mee ben geweest op duikvakantie!

Herkennen jullie deze vlag? Deze is van het land waar ik ben wezen duiken.

duiken2

Onderwater wijzen ze je daar zelfs ook nog de weg. Er stond zelfs aangegeven hoe ver Amsterdam is.
1639 miles, in gewoon Nederlands is dat 2638 kilometer. Dat is best een eindje zwemmen!

duiken1

Diep in de zee heb je natuurlijk ook heel veel vissen!
Die vonden mij wel erg interessant. Kunnen jullie mij nog zien?

duiken3

Als je gaat duiken dan moet je een fles met lucht op je rug binden, want onderwater kun je niet ademen. Ik hoefde gelukkig niet zo’n fles op mijn rug, veel te zwaar joh!
Als gaat uitademen kun je nog leuk met de luchtbellen spelen. Kijk hier heeft iemand een ring van lucht gemaakt!

duiken4

Van al dat zwemmen werd ik wel een beetje moe. Ik zag het hoofd van deze duiker aan voor een rots om even op uit te rusten. Mijn fout! Sorry!

duiken6

Nadat ik nog met bijna alle duikers op de foto ben geweest was het Turkse duikavontuur afgelopen!

duiken5

Tot de volgende keer!!!

Groetjes van (een weer opgedroogde) Ko!

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!