Ko Piloot - Nationale Hulpverlenersdag

31 oktober 2012
7 oktober 2013 - Nationale Hulpverlenersdag

Hallo allemaal!

Op 7 oktober was de allereerste Nationale Hulpverlenersdag.
Omdat heel veel hulpverleners zoals de Politie, Brandweer, Ambulance en Defensie vaak mee helpen met een Hoogvliegersdag,
hadden ze mij en wat vrijwilligers van Stichting Hoogvliegers uitgenodigd om nu eens bij hun feestje aanwezig te zijn.

Wie op deze dag donateur werd, kreeg mij cadeau!

Ook deelden we wat kleinigheden uit, waar veel interesse voor was!

MG 1250

Natuurlijk ben ik ook op onderzoek uitgegaan!
Zo mocht ik bij het leger samen met hun mascotte me verstoppen.
Zie je ons liggen?

MG 1255

Een van onze vrijwilligers ging ons zoeken!

MG 1258

Het leger had ook nog een apart soort vlaggenmast mee genomen.

MG 1260

Ook mocht ik in de tent van het rode kruis eens ervaren hoe het nou is om met een zuurstof masker op te ademen.

MG 1262

Mijn vrienden van de traumaheli waren er ook en ik mocht lekker als enige even in de cockpit zitten!
Iedereen was lekker jaloers hahaha!

MG 1265

Bij de reddingsbrigade hadden ze een hele leuke schommel!

MG 1266

Natuurlijk ben ook niet vergeten om de politie

MG 1268

MG 1271

en de brandweer gedag te zeggen!

MG 1269

MG 1270

De vrijwilligers deden goed hun best om iedereen van alles te vertellen over Stichting Hoogvliegers

MG 1248

Zelfs staatssecretaris van justitie meneer Teeven liet zich nog even informeren.
Toen de vrijwilligers hoorden dat hij met mij op de foto wilde, wilden ze er allemaal in eens ook bij!

MG 1252

Aan het einde van de dag ging de trauma heli weer weg en iedereen naar huis!

MG 1287

MG 1273

Het was een leuke dag en hopelijk mag ik volgend jaar weer komen, want er was nog veel meer te beleven!

Groetjes van Ko!

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

facebook twitter LinkedIN