Wassenaar, de film is af!

06 september 2008

Wassenaar - Samenwerking Stichting Muilwijk Ooms

Zaterdag 6 september 2008 hebben we 25 kinderen een prachtige ervaring kunnen geven dankzij een vruchtbare samenwerking met de Stichting Muilwijk Ooms. De kinderen mochten met een echte helicopter boven hun huis in Wassenaar vliegen. Uniek!!

©Wouter de Haan

De dag zelf:

Iets voor 10 uur arriveert de helicopter, een EC120 van HeliHolland, en al vrij snel ging, na het officiële startsein van de burgemeester van Wassenaar (Dhr. Jan Hoekema), het eerste kindje de lucht in. Ondertussen konden de kinderen die op hun beurt aan het wachten waren lekker spelen. Zo was er een springkussen en animatie team van Duinrell, een heus orkest die muziek bracht, de brandweer was aanwezig en kinderen mochten spuiten, kijken in een arrestatie wagen van de politie of meerijden in één van de 3 prachtige vrachtwagens.

IMG 6655 sized
mini DSC05759 thumb
mini DSC05764 thumb
mini DSC05770 thumb
mini DSC05771 thumb
mini DSC05774 thumb
mini DSC05803 thumb

Begin van de middag kwam de Koninklijke Marine langs om een demonstratie te geven, iets waar velen van genoten.

marine marine2

Naast de burgemeester was er ook bezoek van Neelie Kroes. Zij kwam speciaal langs om een kindje uit te zwaaien en een goede vlucht toe te wensen.

nelie

Aan het eind van de dag was iedereen moe maar voldaan. 25 kinderen hebben dag van hun leven genoten en we zijn dan ook weer meer dan blij op een geslaagde samenwerking in deze met Stichting Muilwijk Ooms.

Bekijk nog een spectaculair filmpje:

Klik hier voor alle foto's

Leuke gerelateerde links

Weblog Hoogvlieger Jeroen >>