Beek, de film is af!

29 mei 2010
De film is af! Ditmaal geen speciale Hoogvliegers TV reportage maar een leuke reportage gemaakt door RTV Limburg - Weekend lui (week 23)

Wat op 17 april niet door kon gaan vanwege een gesloten luchtruim (aswolk uit IJsland), is vandaag in de rebound wel doorgegaan en HOE!!!!

Een geweldige samenwerking tussen hoofdsponsor Vodafone Foundation Netherlands, Stichting Hoogvliegers en Stella Aviation Academy maakte het mogelijk om een geweldig dag te organiseren vandaag.

Vanaf Maastricht Aachen Airport maakte uiteindelijk 52 kinderen uit Zuid Nederland een vlucht in een sportvliegtuigje.

Naast het vliegen was er nog zoveel meer te doen vandaag…. De kinderen werden met vrachtwagen opgehaald en naar het vliegveld gebracht.

beek1

Daar aangekomen werden zij warm ontvangen door de medewerkers van Vodafone die vandaag als enthousiaste vrijwilligers actief waren.

beek8

In de hangaar waren er allerlei leuke activiteiten te beleven.  Je kon alvast oefenen op de flight- simulator,

beek3

je uitleven op het springkussen,  je prachtig laten schminken of een grapje uithalen met de clown….

beek4

Onze gasten mochten natuurlijk niets te kort komen dus er waren volop lekkere broodjes en drankjes te krijgen. Uiteraard konden de snoepjes en de popcorn niet ontbreken op deze feestelijke dag!

beek5

Maar natuurlijk gaat het bij ons om het vliegen en dat hebben alle kinderen gedaan, en daar hoort een mooie foto natuurlijk bij

beek10

Alsof dit allemaal nog niet genoeg was werd het vliegveld even gesloten omdat er ook nog runway-run gedaan moest worden (dit blijft heel erg bijzonder dat dit kan en mag, gebeurt niet vaak) met alle vrachtwagens en de PH-BUS.

beek9

Vanuit de lucht ziet dat er ook heel stoer uit!

beek6

Een zeer geslaagde dag die mogelijk is gemaakt door vele verschillende partijen. Samen hebben we 52 kinderen uit Zuid Nederland een hoogvliegersbrevet kunnen overhandigen!

beek7

Iedereen die er aan heeft meegewerkt om deze geweldige dag mogelijk te maken, ontzettend bedankt!

Hopelijk zien wij iedereen volgend jaar weer!

Klik hier voor de foto's!!