Assen

28 juli 2012

Hoogvliegersdag Assen.

Ook dit jaar waren wij aanwezig op het grootste transportfeest van Europa, het Truckstarfestival.

Assen-01

Na een week van hoge temperaturen en veel zonneschijn kwam vandaag onze bonus, nog een mooie zonnige dag.
De vrijwilligers maakte een sprong van vreugde.

Assen-02

De helicopter Eurocopter EC-120B Colibri van Heli Holland stond vanochtend klaar om alle Hoogvliegers een bijzondere vlucht te laten beleven.

Assen-03

Spannend was het allemaal wel, 18 Hoogvliegers gingen als echte ko-piloot de lucht in!

Assen-04

Vanuit de lucht heb je een mooi uitzicht over het Truckstarfestival, dat zijn wel erg veel trucks.

Assen-05

In de lucht door de wolken heen vlogen we over Assen, wat een uitzicht.

Assen-06

Weer terug op de grond stonden de Trucks voor Hoogvliegers ongeduldig op de kinderen te wachten.
Een rondje in de truck rondom Assen is toch anders als in de lucht.

Assen-07

Van dit alles krijg je toch wel trek, even snel naar de VIP lounge waar een lekkere lunch werd geserveerd.

Assen-08

Na de lunch was er alle tijd om even op het circuit te kijken, een rondje langs de mooiste trucks van Nederland is wel erg indrukwekkend.

Assen-09

Voor dat we weggaan willen we nog even op de foto met de kanjers van Truckstar.

Assen-10

Na een lange en vermoeiende dag maar met een mooi cadeau van Mammoet-Store, namen de Hoogvliegers afscheid van het Truckstarfestival.

Assen-12

Wij danken de organisatie van het festival, Truckstar, heel hartelijk voor hun gastvrijheid!!!
Ook gaat onze dank uit naar Heli Holland en crew voor het uitvoeren van alle vluchten!!!
En last but not least danken wij alle vrijwilligers die deze prachtige dag mogelijk hebben gemaakt!!!

De foto's van deze unieke dag kan je HIER bekijken.

En vanzelfsprekend is er ook weer een screensaver gemaakt, KLIK HIER om hem te downloaden.

Hieronder kan je ook nog kijken naar een hartstikke leuk filmpje van Joris, de eerste Hoogvlieger van deze dag.