Koninklijke Militaire Academy (KMA)

27 september 2013
27 september 2013, Seppe Airport en de Koninklijke Militaire Academy (KMA)

Vandaag was een speciaal soort Hoogvliegersdag, geregeld door Geffrey Roije en Louis van den Hogen samen met hun collega’s van de Koninklijke Militaire Academie (KMA) Breda in samenwerking met TTC Seppe. 14 kinderen die vandaag hun Hoogvliegers diploma hebben gehaald. En dit alles op een stralende dag.

De hoogvliegers werden om 9.00 opgehaald met een luxe touringcar bij hun school, de Liduinaschool in Breda. Van daar uit gingen we met z'n allen naar Seppe Airport.

03lD20130927 9272

02lD20130927 9314

Eenmaal op vliegveld Seppe kregen alle Hoogvliegertjes hun tasjes met Hoogvliegers spullen en werden de Hoogvliegertjes in groepjes verdeeld. Er was van alles te doen als je niet aan de beurt was om te vliegen.
Zo was er een bezoek aan het vliegend museum geregeld waar van alles te zien is.
De leden van de KMA hadden ook een YAP geregeld, dat is een grootte vrachtwagen waar ze mensen mee vervoeren, daar mochten de Hoogvliegers ook een stukje in mee rijden. Wat ook heel gaaf was dat er een vliegtuig buiten stond waar de Hoogvliegertjes in mochten. En dan willen we natuurlijk ook op de foto!
Tijdens van het bezoek aan het vliegveld was er ook nog een lunch voor ons geregeld, dat was smullen.

05lD20130927 9592

02lD20130927 9316

05lD20130927 9385

05lD20130927 9422

05lD20130927 9460

06lD20130927 9599

06lD20130927 9605

06lD20130927 9532

06lD20130927 9673

05lD20130927 9470

Aan het eind van het vliegen was voor alle Hoogvliegers de diploma uitreiking.

02lD20130927 9720

Alle vluchten zijn met Slingsby uitgevoerd door onze twee piloten van vandaag.

02lD20130927 9406

06lD20130927 9322

Toen alle Hoogvliegertjes hadden gevlogen en iedereen de lunch op had gingen we weer terug naar Breda. Maar nog niet naar school!!!! Nee, we gingen naar de KMA. Hier mochten de Hoogvliegertjes in een schiet simulator.

03lD20130927 9886

07lD20130927 9293

02lD20130927 9880

03lD20130927 9258

07lD20130927 9858

07lD20130927 9873

06lD20130927 9260

07lD20130927 9759

Deze dag is (mede) mogelijk gemaakt door:
- KMA, Breda
- TTC Seppe

Enorm bedankt!!!

Alle foto's van deze dag zijn te bewonderen in het fotoalbum!

Wil je als Hoogvlieger of ouder/verzorger laten weten wat je van deze dag vond? Laat dan iets weten in ons gastenboek ! ;)

groepsfoto

© Foto's: Stichting Hoogvliegers - László Dániel en Vincent Vermeulen.