Groningen Mini Hoogvliegersdag met DJ Tiësto

19 september 2009
Mini Hoogvliegersdag met DJ Tiësto

Vandaag (zaterdag 19 september 2009) was Groningen Airport Eelde het decor van een Grote Mini Hoogvliegersdag waarbij 10 kinderen allemaal piloot zijn geworden.

Piloot Tjerk van Dijk, die vaker voor de Stichting Hoogvliegers vliegt, heeft het initiatief genomen om deze minidag te organiseren omdat er in het Noorden van het land al een tijdje kinderen aan het wachten waren in ons Hoogvliegers Airpool systeem.

Een goed georganiseerde dag waarbij 10 kinderen echt even een dag piloot waren en dat was niet alles, ook mochten ze een kijkje nemen in de verkeerstoren en alsof dat nog niet genoeg was, ook de luchthaven brandweer werkte mee om er echt een mooie dag van te maken.

Er werd wat geheimzinnig gedaan op het vliegveld want er zou een V.I.P. (heel belangrijk persoon) komen en niemand wilde zeggen wie dat dan zou zijn. En op een gegeven moment was hij daar met zijn eigen vliegtuig:

tie4

Weet u al wie het is?

Tijs Verwest, beter bekent als: DJ Tiësto !!!!!!

Fantastisch want dit was niet voorbereid. Ondanks zijn drukke bestaan nam DJ Tiësto, nadat hij op de hoogte gebracht was van het feit dat Stichting Hoogvliegers bezig was, speciaal ruim de tijd om met de kinderen op de foto te gaan.

tie2

Er zijn veel leuke foto's gemaakt vandaag, neem gerust een kijkje: KLIK HIER !!

Nog meer foto's zien? Klik hier !!

Een fantastische mini-dag en onze dank gaat uit naar:

- Tjerk van Dijk, de man die deze dag organiseerde.
- Sanne van Dijk, dochter van Tjerk die de hele dag heeft meegeholpen als vrijwilliger
- Lucht Verkeersleiding Nederland voor de mogelijkheid om de toren te bezoeken
- Luchthaven Brandweer voor het feit dat de kinderen daar ook een kijkje mochten nemen
- Piloten: Robert Voortman, Johan Wester, Gerrit Jacobs, Duco Keuning, Bart van der Horst voor het vliegen met de kinderen
- DJ Tiësto voor zijn tijd en enthousiasme, TOP!
- en iedereen die we vergeten zijn om dit minidagje tot een groot succes te maken!

tjerk
Organisator en piloot Tjerk van Dijk