Stichting Hoogvliegers

08 juli 2013

HV-Logo smallGrote Hoogvliegersdag Teuge,

Met de nadruk op 'grote'. Het was op die bewuste 17 mei jl. al een dag waar we op vliegveld Teuge er een
mooie dag van konden maken. Maar met nog wat in het verschiet hebben we nu kunnen vaststellen dat we blij verrast werden door de opbrengst van een georganiseerd benefiet concert door de Quota International Club, Zutphen. Deze vrouwenorganisatie heeft op een geweldige wijze zich ingezet voor onze Stichting Hoogvliegers.
Op 1 juni jl. was het concert in de Hanzehof in Zutphen, een pianoconcert door de beroemde pianist Jòzsef
Balog. Als coördinatieteam van Teuge hebben we dit concert met een afvaardiging begewoond. Aan het einde van de feestavond werd de opbrengst voor de Grote Hoogvliegersdag Teuge bekend gemaakt, een bedrag van € 3.500,--
Op 21 juni jl. hebben we officieel de cheque in ontvangst mogen nemen. We waren uitgenodigd bij één van de bestuursleden van Quota Club.

QuotaClub1

We hebben onze dank uitgesproken voor deze geweldige actie. Ook hebben we nog eens uit 'de doeken' kunnen doen wat wij als stichting doen. Het grootste gedeelte van de opbrengst zal worden aangewend voor de Grote Hoogvliegersdag Teuge 2014. Voorlopige datum is 9 mei 2014. Met de dames van de Qouta Club hebben we afgesproken dat zij op die dag van harte welkom zijn. Dan kunnen zij zien en meemaken hoe we zo'n dag organiseren en de kinderen een geweldige dag bezorgen.

Coördinatieteam Teuge

QuotaClub2