Stichting Hoogvliegers

10 juli 2013
HV-Logo smallAfgelopen februari kwam er bij de Stichting een leuk bericht binnen. Acht studenten Luchtvaart –en Ruimtevaarttechniek in Delft hadden een plan om geld op te halen voor Stichting Hoogvliegers. Zij gingen meedoen aan de roeiwedstrijd ‘de Ringvaart Regatta’ te Delft op 29 mei 2013 – 100 km roeien voor het goede doel!

Allereerst werd er een naam verzonnen,VSVeelbeterdanverw8 : Roeien voor Stichting Hoogvliegers en natuurlijk werd er onder dezelfde naam ook een facebookpagina opgericht.
Familie, vrienden en kennissen werden aangeschreven om het team te sponsoren en verder werd er getraind, getraind en getraind.

Op 29 mei was het dan zover. De dag van de roeiwedstrijd. VSVeelbeterdanverw8 was er klaar voor!
Lees HIER het uitgebreide dagverslag.
Het doel was om binnen de 10u de 100 km te roeien. En dat hebben ze voor elkaar gekregen. Met een mooie eindtijd van 9u en 2 minuten is VSVeelberdanverw8 13e geworden van de 144 deelnemers! Een ontzettende mooie prestatie!
Aan het eind van de avond werd duidelijk dat er Euro 1600,- voor de Stichting Hoogvliegers is opgehaald. Wederom een mooie prestatie.

Op 10 juli is Vivian, coördinator Algemene Zaken bij Stichting Hoogvliegers, afgereisd naar Delft om de cheque in ontvangst te nemen. Hier bleek dat het bedrag zelfs nog iets boven de Euro 1600,- zat.
Het totaal bedrag dat VSVeelbeterdanverw8 bij elkaar heeft geroeid is:

roeiers9

Stichting Hoogvliegers bedankt de fantastische roeiers en de familie, vrienden en kennissen voor het sponsoren!

Dank jullie wel!