Jaap Willem Eijkenduijn

20 juni 2010
Hallo allemaal. Mijn naam is Jaap Willem Eijkenduijn, ik ben bijna 50 jaar en vlieg sinds 1998 bij de Aero Club Zeeland vanaf vliegveld Midden-Zeeland. Vliegen was voor mij een jongensdroom. Toen ik jong was had ik foto’s van vliegtuigen aan de muur van mijn slaapkamer hangen en was ik regelmatig op Schiphol te vinden om naar de binnenkomende en vertrekkende vliegtuigen te kijken. Vliegen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Vooral de weekeinden dat ik met mijn gezin ergens naar toe vlieg, zijn hoogtepunten. Maar ook met vrienden een zondag naar bijvoorbeeld Engeland vliegen om naar een oud luchtvaartmuseum te gaan of zoiets, blijven leuken ervaringen.

Ik vlieg sinds 2010 met veel plezier voor de Stichting Hoogvliegers, zowel tijdens Hoogvliegersdagen als bij individuele vluchten. Het doel spreekt mij aan, maar vooral het enthousiasme van alle vrijwilligers werkt heel aanstekelijk. De club is een voorbeeld hoe vrijwilligersorganisaties zouden kunnen functioneren en verdient een groot compliment. Ik hoop nog vele jaren voor de Hoogvliegers te mogen vliegen. Ik zou dat een grote eer vinden. Happy landings!

jaapwillemeijkenduijn