Vivian Bunt

08 december 2011
Het is tijd om mijzelf even voor te stellen. Ik ben Vivian Bunt en sinds 1 oktober 2011 ben ik Coördinator Algemene Zaken.

VivianBunt1

Ik heb het stokje overgenomen van Patricia Reumer, die vanaf het begin als Coördinator Algemene Zaken betrokken is geweest bij de Stichting!

Zelf ben ik sinds het voorjaar 2008 bekend met de Stichting door mijn vader Hans Bunt, piloot op verschillende grote en kleine Hoogvliegersdagen. Hij kwam met zo’n geweldig verhaal thuis over het vliegen met Hoogvliegers, dat ik besloot dat ik dit met eigen ogen wilde zien. De eerste volgende Hoogvliegersdag ben ik mee gegaan, Lelystad, was dat geloof ik. Daar heb ik werkelijk mijn ogen uit gekeken. Hoe geweldig is het om kinderen voor één dag piloot te laten zijn?! Ik was deze dag gastvrouw, maar wat dat precies inhield was niet geheel duidelijk, eigenlijk deed ik maar wat. Nu zijn daar prachtige draaiboeken voor gemaakt. Ik heb deze dag enorm genoten van al die blije Hoogvliegers. Zij hadden echt de dag van hun leven. Op dat moment wist ik: ik ga vrijwilligers werk doen en wel bij Stichting Hoogvliegers.

VivianBunt2

Ik deed een studie Orthopedagogiek (houdt zich bezig met de problematische leer- en opvoedingssituaties van kinderen en jeugdigen), overigens ben ik sinds mei 2010 afgestuurd Orthopedagoog en werk ik met veel plezier met kinderen, daarnaast houd ik ook van vliegen (vlieg vaak met mijn vader mee naar Hoogvliegersdagen). Stichting Hoogvliegers past dus perfect bij mij. De eerst volgende Hoogvliegersdag mocht ik gelijk helpen bij het boarden en dat bleek goed bij mij te passen. Ik werd één van de vaste boardingmasters. Wat ik al die tijd met erg veel plezier heb gedaan. Nu ben ik met erg veel plezier Coördinator Algemene Zaken, maar jullie zullen mij vast volgend jaar op een paar dagen zien boarden. Tip: zijn jullie naar mij op zoek op een Hoogvliegersdag, kijk dan als eerste bij de boardingtafel ;).

VivianBunt3

Naast het werk bij de Stichting, werk ik als leerkracht binnen het Speciaal Onderwijs. Ik werk met kinderen in de leeftijd van 6-8 jaar met een autistische stoornis. Helaas is het op dit moment lastig om aan een baan te komen als Orthopedagoog. Ik mis nog wat ervaring en die doe ik nu op voor de klas. Per september 2011 stond ik vier dagen voor de klas (ma t/m do). Echter begin oktober werd ik gevraagd om onze Orthopedagoog tot en met 1 december te vervangen. Dit is een kans, die ik niet heb laten liggen. Op deze manier kan ik nu eindelijk ook ervaring opdoen als Orthopedagoog. Ik werk nog steeds vier dagen, maar de woensdag en de donderdag zijn nu de orthopedagogische dagen. De vrijdag is echt voor de Stichting. Willen jullie mij bereiken dat is mailen altijd handig.

Ik hoop jullie volgend jaar allemaal te mogen begroeten op de verschillende Hoogvliegersdagen!

Graag tot ziens.

Groet, Vivian Bunt