Gastenboek

Hier vindt je reacties van deelnemers aan een Hoogvliegersdag. Je kunt ook zelf een reactie achterlaten door hiernaast in het menu op "Bericht plaatsen" te klikken.

Ilona dinsdag 16 april 2024
Sef mocht vandaag vliegen met Charlie en zijn dochter. We waren op tijd in Lelystad om het vliegplan door te nemen. Sef mocht aangeven wat hij graag wilde zien vanuit de lucht. Hij koos voor zijn eigen huis in Zwolle.
Daarna gingen we naar buiten, samen met Charlie werden alle onderdelen van het vliegtuig gecheckt en natuurlijk de benzine. Hadden we genoeg of moet er nog getankt worden? Daarna mochten we instappen, Sef voorin. Op de grond en in de lucht mocht er zelfs gestuurd worden.
We zagen dolfijnen in het bassin, de attracties van Walibi en uiteindelijk ons eigen huis. Het was spannend, leuk en een hele ervaring! Heel erg bedankt we hebben genoten!

Groet Ilona

Helma maandag 8 april 2024 | Lelystad
Zondag 7 april was het zover, op weg naar Lelystad. Randy mocht met Stichting Hoogvliegers meevliegen. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door Paul, de piloot. Randy kreeg een mooi t-shirt en een pet op. Boven in de hangar in het kantoor kregen we uitleg van Paul, hoe het in zijn werk ging en dat Randy ook zelf het vliegtuig mocht besturen. Randy ging samen met zijn vader en eenmaal bij het vliegtuig aangekomen, gaf Paul nog een mooie uitleg over het vliegtuig zelf. Daarna instappen en op weg om te tanken. Randy heeft boven zijn school gevlogen, maar ook over zijn huis. Randy vond het een superdag en wil daarvoor de Hoogvliegers bedanken en met name Paul de piloot. Het was een onvergetelijke ervaring.
Super bedankt
Agnes Oldenburger zondag 7 april 2024
Vandaag mocht Rosa vliegen met Stichting Hoogvliegers. We waren allemaal wel een beetje nerveus want het is toch ook wel spannend. Rosa haar grote broer Tim, zus Sanne en mama konden ook mee. Het ambulance vliegtuig en de brancard stonden al klaar, super fijn dat Rosa kan liggen. Voor haar is dit het prettigst en het veiligst. Het was een geweldige ervaring die we normaal gesproken niet op deze manier met Rosa mee hadden kunnen maken, maar dankzij Stichting Hoogvliegers toch hebben kunnen doen. We werden erg goed begeleid door piloot Peter en grote broer Tim mocht zelf ook een stukje vliegen. Het was super! Bedankt allemaal.

Groetjes Agnes Oldenburger

Laura donderdag 4 april 2024
Woensdag 20 maart was een bijzondere en spannende dag voor m'n zoon Gio!
Het was even spannend of hij zijn angst kon overwinnen maar toch ging hij het vliegtuigje in en kon hij gaan genieten van deze bijzondere ervaring! Hij keek naar buiten en genoot van het uitzicht. Ook het bellen met opa was leuk en boven ons huis vliegen! Eenmaal klaar met vliegen was hij helemaal in zijn nopjes achter het stuur en nog aan het nagenieten van deze bijzondere ervaring!
Kortom een Topdag om niet meer te vergeten!!
Bedankt Stichting Hoogvliegers en onze Piloot Jurriaan!

Famielie van Leuveren dinsdag 19 maart 2024 | Eindhoven
Wat hebben wij zaterdag een fantastische dag gehad! Jullie hebben al onze verwachtingen overtroffen en Lucas heeft GENOTEN!! En wij ook! Wat hebben jullie onze een supergave dag gegeven. Echt een herinnering voor het leven!

Alleen al het rijden in een voertuig naar keuze (!!) met een superlieve chauffeur was fantastisch en dat was dan alleen nog maar het begin. De superfijne ontvangst op de parkeerplaats en de vliegbasis, de knuffeldieren die rondliepen en zo lief met Lucas gespeeld hebben! Wat een mooie interactie hadden ze met Lucas en ons en elkaar! En niet te vergeten de Star Wars figuren. Het kon niet op!
En dan mochten we ook nog vliegen! En het werd nog gekker: Lucas mocht de Cessna zelf besturen. Wat een piloot hadden wij! Heerlijk rustig, duidelijk en heel attent! Hij bestuurde het vliegtuig en had daarnaast volop oog voor Lucas. Hoe bijzonder!
Ook de marechaussee, de Dakar- mensen, alle vrijwilligers: wat een ontzettend lieve mensen die de dag nog mooier gemaakt hebben dan dat die al was!
We hadden letterlijk spierpijn in onze gezichten aan het einde van de dag omdat we de hele dag een glimlach hadden van oor tot oor. Hoe kunnen we jullie ooit bedanken!!

Hartelijke groeten,
Familie Van Leuveren
Ray zaterdag 16 maart 2024 | Eindhoven
Wat een geweldige dag was het vandaag.
Van het begin mee in de konvooi rijden, met als hoogte punt natuurlijk vliegen en zelf piloot zijn.
Alle activiteiten die er op de grond waren, we stonden met onze mond vol tanden. Enorm dankbaar voor al het werk dat jullie verzetten en de kinderen zo een heerlijke dag bezorgen.

Enorm veel dank!